Компанія Tesla збирається стати в Європі універсальним постачальником рішень у сфері енергетики для приватних клієнтів.
Tesla провела масштабні дослідження у Німеччині для визначення пакету послуг, який схилить німців обрати не місцевих традиційних постачальників, а Tesla. Найбільшу зацікавленість виявили до об’єднаного контракту установки домашньої станції зарядки електромобілів, сонячних панелей Tesla Solar і акумулятора Tesla Powerwall.
В Європі основними конкурентами Tesla, які постачають чисту електроенергію, є компанії Greenpeace Energy, Polarstern, Lichtblick і EWS Schonau. Усі вони працюють у Німеччині понад 10 років, розвиваючи систему відновлюваної енергії.
Компанія Tesla має намір копіювати стратегії конкурентів зі ставкою на екосистему і особливі пропозиції для майбутніх покупців електромобілів.
Компанія Tesla провела опитування, щоб з’ясувати, які фактори можуть схилити споживачів змінити постачальника енергії, та перерахувала потенційні бажання клієнтів. У анкеті на опитування описаний “перспективний енергетичний пакет”, який поєднує ключові продукти Tesla і є універсальним рішенням.
Схоже, компанія Tesla Energy готується до захоплення енергетичного ринку Європи. Енергоплатформу Tesla Autobidder сзвалили для роботи в Європі наприкінці липня 2020 р.
На думку Ілона Маска, Tesla Energy уже вийшла на рівень прибутковості, і в майбутньому зможе перерости автомобільний бізнес і стати основним джерелом доходу компанії.